• Om VokseWerk
  • Ydelser
    • Strategi
    • Ledelse
    • Human resource
    • Innovation
  • Cases
  • Book et onlinemøde
voksewerk-logo-pos@2x voksewerk-logo-pos@2x
  • Om VokseWerk
  • Ydelser
    • Strategi
    • Ledelse
    • Human resource
    • Innovation
  • Cases
  • Book et onlinemøde
Posted in Forretningsudvikling

Indkøbsoptimering

by John Martinussen

3. april 2020

/ 8 Comments
  • Facebook
  • LinkedIn
  • 0 shares

Indkøbsoptimering

Vi kender det alle sammen; De ting vi sætter os for at nå når vi møder ind om morgenen, kan i sig selv til tider være udfordrende at få eksekveret på. Dagen fyldes hurtigt med ”her og nu” opgaver, kollegaer/medarbejdere, der kommer for sparring eller spontane indkaldelser til møder.

Derfor kan det være ekstremt udfordrende at se, hvornår du skal nå det ekstra, i form af at få genforhandlet hos leverandørerne, optimerer din fragtaftale, gennemgå din produktkategori og meget mere. Du placerer en ny stor ordre hos din leverandør, men har ikke tid til at gennemgå alle jeres aftaler, trods væsentlig øget volumen.

En velfungerende indkøbsfunktion med gode leverandørrelationer, kan bidrage til langt mere end at få de rigtige varer hjem

Kvalitet, produktudvikling, leveringstid, fleksibilitet, risikostyring, kontrakter, rabataftaler, CSR, projektstyring og meget, meget mere er områder de fleste indkøbsfunktioner dagligt er i berøring med.

At få de rigtige varer hjem til den rigtige pris – hver gang, er essensielt for enhver virksomhed. Men indkøbsfunktionen rummer uendeligt meget mere potentiale end det.

For eksempel går et tillidsfuldt og veludviklet samarbejde med de rigtige leverandører meget dybere end besparelsen på én enkelt vare.

Indkøbsoptimering giver dybe relationer og sikrer, at din virksomhed dagligt eksekverer til sit fulde potentiale.

I et indkøbsoptimeringsprojekt med Voksewerk, går vi i dybden hele vejen rundt og sikre at blandt alle nedenstående punkter tjener sit højeste potentiale.

  • Primære indkøbsområde
  • Største styrke
  • Leverandør gennemgang (Kontrakter, rabataftaler, leveringstid, BB, MOQ, m.m.)
  • Produktfokus (priser, kvalitetskrav, m.m.)
  • Kategorigennemgang
  • Kontrakter leverandør / kunder
  • Hjælper jeres system jer optimalt?
  • Forventning til medarbejderselvstændighed
  • Arbejdes der hver dag med din mission og vision for øje?
  • Databearbejdning / statistikker
  • Dokumentkrav (håndtering, systemer, m.m.)
  • Markedsføring
  • Reklamation
  • Intern/ekstern kommunikation
  • Lager (forventning, melding om levering, max. liggetid, lagerleje, m.m.)
  • Projektstyringssystem
  • Kundekontrakter (kender indkøberne dem?)
  • CSR politik

Kontakt John Martinussen, hvis du vil høre mere om gennemførelse af et indkøbsoptimeringsprojekt i din virksomhed.

indkøbsoptimering

Comments 8

  1. Pingback: mejaqq

  2. Pingback: lever action x model .30-30

  3. Pingback: เครื่องดูดความชื้น

  4. Pingback: qiuqiu99 pkv

  5. Pingback: fryd cart

  6. Pingback: buy swft vapes

  7. Pingback: sudoku

  8. Pingback: bonanza178

Leave a Comment Cancel

Your email address will not be published.

(required)

(required)

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.

Voksewerk er en konsulentvirksomhed med fokus på forretningsudvikling, strategi, ledelse, HR og innovation.

Vi hjælper virksomheder med at få opfyldt ambitionerne eller få løst problemerne.

Udfordringer i virksomheder kan være meget forskellige, men i udgangspunktet vil de fleste gerne have den bedst mulige bundlinje, så den arbejdsindsats medarbejderne udfører i virksomheden giver et godt afkast og resultat.

Voksewerk er medlem af DI Managementrådgiverne og følger deres etiske retningslinjer

Kontaktoplysninger

Telefon+4527508868
Email[email protected]
AdresseStore Regnegade 12
1110 København K
CVR34278164
Lavet med af reklamebureaet CoverGanda
Facebook LinkedIn
Manage Cookie Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Altid aktiv
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
View preferences
{title} {title} {title}